Hamina Tattoo yhteismatka 3.8.24.

Nu-Pu res. ja Kares järjestävät yhteismatkan Hamina Tattoo tapahtumaan 3.8.24.

la 3.8. - la 3.8.2024

Hamina-Tattoo 3.8.2024

Tervehdys arvon Reserviläiset ja Maanpuolustushenkiset!

KaRes ja NuPuRes järjestää yhteisretken Hamina Bastiljoniin kansainväliseen HaminaTattoo- marssimusiikkitapahtumaan la 3.8.2024 klo 14.00 alkavaan näytökseen. Osallistujia kutsutaan Karkkilan, Lohjan, Vihdin, Nummi-Pusulan, Forssan ja Nurmijärven Res.yhdistyksistä, Karkkilan kaupungin henkilöstöstä, Vihdin ja Lohjan Maanpuolustusnaisista ja kerhoista.

Alustava lippuvaraus on 50 lippua ilmoittautumisjärjestyksessä. Ryhmälipun hinta on 60 euroa+ Lippu.fi:n toimituskulut (n. 2,50 euroa/lippu)/osallistuja. Bussikuljetuksen hoitaa Tilausliikenne Lohja ja matkan hinta määräytyy lähtijöiden lukumäärän mukaan. Arvio matkakustannuksista 40 osallistujaa n. 40 euroa +-10 euroa/osallistuja.

Tällä hetkellä matkaan on ilmoittautunut ennakkoon 15 lähtijää, joten paikat menee hujauksessa!

Sitova ilmoittautuminen retkelle mahdollisimman pian, takaraja 30.11.2023.

Maksuohjeet lähetetään osallistujille ilmoittaumumisen päätyttyä spostin kautta 1.12.2023 jälkeen. Matkareitti aikatauluineen toimitetaan joulukuun 2023 aikana. Muistutukset kevään aikana pariin otteeseen, ettei pääse unohtumaan!

Ilmoittautumisohjeet:

Laita yhteystietosi nimi, puh.nro ja spostiosoitteesi osoitteesseen tuomo.s.korpela@gmail.com tai puhelimitse 040/76 79 787. Jos lähtijöitä on useampi samasta osoitteesta, niin kaikkien yhteystiedot on ilmoitettava.

Lisäinfoa tapahtumasta osoitteesta haminatattoo.fi

Retkiterveisin Harri Jokivirta, NuPuRes ja Tuomo Korpela, KaRes